Érintésmentes vendégélmény - Digitop Guest Blog LOXONE Gold Partner

Okosságok-Újdonságok

Vissza

Cél a tökéletes vendégélmény

Minden hotel elsődleges célja a tökéletes vendégélmény biztosítása, az utazás gondolatától a bejelentkezésen keresztül egészen a hazatérésig. Ahhoz, hogy ez problémamentesen megvalósuljon, ajánlott egy modern, érintésmentes megoldás bevezetése, amely magába foglalja a megfelelő szálláshelykezelő szoftver használatát, és a korszerű épületautomatizációt.

A Digitop és a SabeeApp együttműködése is éppen ezeket a célokat szolgálja, hiszen egy modern szálláshelykezelő szoftver és az azzal együttműködő legkorszerűbb épületautomatizációs megoldások hatalmas előnyt biztosítanak minden szálláshelynek, annak típusától és helyétől függetlenül. Ebben a cikkben bemutatjuk a szálláshelykezelő szoftver használatának és az épületautomatizációs megoldások előnyeit, amelyekkel korszerűsítheted a szálláshelyedet és a lehető legjobb vendégélményt nyújthatod.

Szálláshelykezelő szoftver a zökkenőmentes szálláshelykezeléshez

Egy szálláshelykezelő szoftver használata a szállodaiparban már nem csak ajánlott, de az NTAK  és VIZA adatszolgáltatás miatt kötelező is. Egy ilyen megoldás bevezetése nem csak rengeteg időt spórol meg a személyzetnek, de hozzájárul a bevétel növekedéséhez, és könnyedén elkerülhetőek vele a túlfoglalások. Lássuk, hogyan járul hozzá egy szálláshelykezelő szoftver a vendégélményhez.

Szálláshely keresés és foglalás

A közvetlen foglalások rendkívül előnyösek a szálláshely számára, hiszen így elkerülhető az OTA csatornáknak fizetett jutalék, valamint felülértékesítési lehetőséget és biztonságos fizetési megoldást kínál. Egy, a szálláshely weboldalával összekötött, testreszabható foglalómotor hatékony, jutalékmentes értékesítési felületet biztosíthat, amivel hatékonyan növelheted a közvetlen foglalások számát.

Emellett érdemes kihasználni az OTA (online travel agency) csatornák által nyújtott globális elérést és a "Billboard hatást", mely közvetetten is hozzájárulhat a direkt értékesítéshez. Amennyiben több OTA platformon is elérhető a szálláshelyed, a Channel Manager segítségével biztos lehetsz benne, hogy adataid az azonnali szinkronizációnak köszönhetően mindig naprakészek lesznek.

Amint egy foglalás sikeresen zárul, annak adatai megérkeznek a szálláshelykezelő rendszerbe (PMS), miközben a vendégek megkapják a foglalásról szóló visszaigazoló emailt, benne minden olyan szükséges információval, mint például a foglalási kód, szolgáltatásárak, szálláshely adatok, fizetési és felhasználási feltételek. 



Online fizetési lehetőség bárhol, bármikor

A vendégek általában érkezéskor fizetnek a recepción, viszont ez a folyamat is könnyen automatizálható, lehetővé téve, hogy a vendégek még érkezés előtt, a foglalási folyamat közben egyenlítsék ki a tartozásukat. Ma már rendkívül sok online fizetési megoldás áll rendelkezésre, mint például a SabeePay, amely kifejezetten a szállásadók igényeire lett tervezve, gyors és zökkenőmentes fizetési élményt biztosítva.

A vendégek az ott-tartózkodásuk alatt extra szolgáltatásokat (masszázs, spa kezelések) is megrendelhetnek, melyeket akár online, a recepción való várakozás nélkül is kifizethetnek. Az online fizetés meggyorsíthatja a foglalási folyamatot, és extra rugalmasságot biztosít a vendégeknek és a személyzetnek egyaránt. 

Online bejelentkezés

Az online bejelentkezés a hagyományossal ellentétben bárhonnan, bármikor elvégezhető, ráadásul a sorbanállás is teljes egészében elkerülhető. Egy beépített, PMS-sel összekötött okmányolvasó a szálláshelyen nem csak a vendégélményt tökéletesítheti, de értékes időt is spórolhat a személyzet számára.

Amint az online bejelentkezés megtörtént, a foglalás státusza automatikusan frissül a PMS-ben, megkönnyítve mind a recepciós kollégák, mind a vendégek helyzetét a bejelentkezési folyamat során. A vendégeknek nem kell sorbanállni, hiszen a bejelentkezés már azelőtt megtörténik, hogy megérkeznének a szálláshelyedre. Az online bejelentkezés használatával a vendégélmény is személyre szabható a rendelkezésre álló adatoknak köszönhetően.

Könnyed kommunikáció a vendégekkel

A sikeres bejelentkezést követően a vendégek testreszabható emaileket kapnak olyan információkkal, mint például a virtuális szobakulcs vagy a zárkódok. A könnyű, azonnali hozzáférés a szobákhoz nagyban hozzájárulhat a vendégélmény javításához is.

Az olyan, kifejezetten vendégek számára készült applikációk segítségével, mint például a SabeeApp GuestAdvisor app, a vendégek könnyedén rendelhetnek egyéb szolgáltatásokat tartózkodásuk alatt, mint például a szobaszerviz vagy reptéri transzfer. Ez kiváló felülértékesítési lehetőséget biztosít a szálláshely számára, a vendégek pedig kedvük szerint válogathatnak az elérhető szolgáltatások közül. A szálláshelyeden töltött élményeikről vendégeid könnyen visszajelzést adhatnak akár egy automatikusan kiküldött email, akár egy előre beállított kérdéssor formájában. Így nem csak a szálláshelyed népszerűségét növelheted, de több információd lesz a fejlesztendő területekről.

Hatékony housekeeping folyamatok

A takarító személyzet munkája kiemelten fontos, legyen szó hotelről, hostelről vagy bármilyen vendégházról. A housekeeping csapat hatékonysága nagyban függ a kommunikációtól, priorizálástól és a feladatok megfelelő delegálásától. Ezekhez nagyban hozzájárulhat egy automatizált digitális megoldás, mint például a SabeeApp Housekeeping alkalmazása, amelynek használatával a takarító személyzet munkája zökkenőmentessé és hatékonnyá tehető.



Korszerű épületautomatizáció a modern szálláshelyekért

A korszerű berendezések és automatizált műszaki megoldások nem csak a problémamentes, modern vendégélményt segítik elő, de a szállásadó munkáját is jelentősen megkönnyítik, mindemellett költségcsökkentő hatással is járnak.

Autós beléptetés

Az autóval érkező vendégeknek számos modern megoldással megkönnyítheted az érkezését, legyen szó gyors és biztonságos parkolásról vagy akár az elektromos járművek helyszínen történő töltéséről. Amennyiben a szálláshelyednek saját parkolója van, csengetést követően a vendéget könnyedén azonosítják a recepción, majd egy gombnyomással be tudják engedni. A sorompót vagy kaput könnyen összekötheted egy rendszámfelismerő rendszerrel, így amennyiben a vendég előre megadja a rendszámát, a rendszer azt a szálláshelykezelő szoftverből felismerve egyből beengedi majd, így a vendégnek nem kell parkolójegyekkel és kérdésekkel vesződnie. A mélygarázsban akár elektromos autó töltőállomás is felszerelhető. ami ezután egyedi PIN kóddal aktiválható.

Okos zárak

Okos zárak használata mellett a vendégeknek nincs szüksége hagyományos kulcsokra, vagy kártyára, amit könnyen bent felejthetnek a szobájukban. Egy okostelefon, vagy egy könnyen megjegyezhető kód segítségével is kinyithatóak a szobák, így megkönnyítve a szobába való bejutást. 

Költséghatékonyság energiamenedzsmenttel

A szállásadók egyik leggyakoribb problémája a rezsiköltségek folyamatos növekedése. A fűtés és világítás a szálláshelyek költségeinek akár 20%-át is meghaladhatja, ezért is fontos ezeket optimalizálni. Az egyre népszerűbb napelemek használata mellett sok megoldás létezik, amivel csökkentheted az energiafelhasználást. Egy jól kiépített rendszerrel a szobák hőmérséklete szabályozható, a vendég távolléte alatt akár energiatakarékos üzemmódba állítható. A szobákban és közösségi terekben a fűtést és hűtést korszerű gépészeti megoldások biztosítják, amelyek a hatékony energiafelhasználásért és a folyamatos működésért felelnek.

A vendég távollétében az árnyékolók a hőmérséklet és a nap állása függvényében könnyedén automatizálhatók, így még hatékonyabbá téve a fűtést. Az optimális hőmérséklet állandó, automatikus biztosítása nem csak a szállásadók költségeit csökkenti, de a vendégek kényelméhez is jelentősen hozzájárul. 

Automatizált hangrendszer az egész szálláshelyen

Egy automatizált audiorendszer beállítástól függően akár napszak alapján is játszhatja a zenéket, mérsékeli a hangerőt, akár helyiségenként eltérően, illetve szükség esetén figyelmeztetések is bemondhatók a rendszeren keresztül. Így nem kell minden esetben manuálisan figyelni a lejátszási listákra, vagy a hangerőszabályozásra. 

Optimális levegőminőség

Nem csak a folyosókon és a szobákban, de a közösségi terekben, a konyhán és az étteremben is kiemelt fontosságú a megfelelő tisztaságú levegő. Egy jól felszerelt, szenzoros levegőztetőrendszer egy megadott szén-dioxid szint elérése után automatikusan bekapcsolja a központi szellőzőt, így észrevétlenül felfrissítve a levegőt.

Az épületautomatizáción belül számos egyéb megoldás van, amivel a szálláshelyek még modernebbé, energiatakarékosabbá és vendégbaráttá válhatnak. Ilyenek a biztonságtechnikai megoldások, az automata öntözőrendszer, a szennyvízkezelés vagy a wellness részleg “okosítása”. 



Automatizáció a vendégekért és a szállásadókért

Egy szálláshely rengeteg területen modernizálható. Az ismétlődő, manuális folyamatok automatizálhatóak, amelyek hosszútávon a szálláshely sikerességét segítik elő.

Az érintésmentes megoldások felgyorsítják a folyamatokat, így a vendégek könnyedén tudnak szálláshelyet foglalni, és a bejelentkezést is bárhonnan elvégezhetik. Az online fizetési megoldások és a vendégekkel való kommunikáció is sokkal rugalmasabb és zökkenőmentesebb a SabeeApp használatával. Az épületautomatizációs megoldásoknak köszönhetően nem csak a vendégélmény lehet még tökéletesebb, de a szálláshely korszerűbbé válik, és költségei is csökkennek, magasabb profitot eredményezve.

Kattints, ha többet szeretnél megtudni a SabeeApp  vagy a Digitop  megoldásairól!

További kérdése van?

Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Antal Róbert

Antal Róbert

Műszaki értékesítő, tervező

+36 99 799-699
Türelem...
footer.jump_to_top